Dienstag, 3. August 2010

ELVIS.

29 Kommentare:

  1. Ich fand ja Marlene Dietrich schon toll, aber Elvis find ich einfach fantastisch! Klasse! :-)

    AntwortenLöschen
  2. wow.. love it..do you do Morrissey?

    AntwortenLöschen
  3. Nice. There's something about your technique that reminds me of Japanese woodblock :)

    AntwortenLöschen
  4. It looks amazing!!! Very clever lady!

    AntwortenLöschen
  5. Wow! :)

    Niesamowite! Twoje dzieło jest cudne! Fakt, Elvis ze względu na indywidualne rysy nie jest łatwy, ale świetnie sobie poradziłaś, i nawet prędzej niż wieczorem ;)
    Jestem pod wrażeniem.

    Serdecznie pozdrawiam,

    Marek :-)

    AntwortenLöschen
  6. Nice Elvis painting, congratulations.

    AntwortenLöschen
  7. Der KING ist grandios:))) Kompliment mal wieder, du bist eine großartige Künstlerin.

    Gerade eben kam eine mail, dass meine h&m Bestellung unterwegs. Hurra, ich freue mich (kommt ja früher als erst angekündigt!):)))

    Ich stelle es mir sehr urig und gemütlich vor in so einem historischen Haus gewohnt zu haben. Leider erwischte ich bisher immer nur Neubau oder Häuser aus den 70ern...

    Sei feste umarmt
    minnja

    AntwortenLöschen
  8. Du hast es jeschafft! Elvis is fertig! Ich mag die Haare. :)

    AntwortenLöschen
  9. very well done!!! thank you!! i will link your blog to mine!

    AntwortenLöschen
  10. Hey it came out great! Hunka hunka burnin' love.

    AntwortenLöschen
  11. c'est genial ! congrats on such a good sense of form and composition ! Joe, to jest cudne. :)

    AntwortenLöschen
  12. Hallo ! Viele danke. Wie süß von dir.
    Ich schaute deine Blog und es ist toll.
    Ich mage deine Fotos;) Jetz bin ich Mitglied werden!
    Sorry, aber ich spreche besser Deutsch als English :D

    AntwortenLöschen
  13. Ein weiteres super tolles Bild!!! WOW!!

    Schau doch vorbei und mach bei meinem Giveaway mit;)

    Küsschen


    www.miaslittlecorner.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  14. nice painting , my grandma adores Elvis to death, so when im little i used to watch all his movies with her :)

    AntwortenLöschen
  15. very talented x

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  16. Witaj ponownie :-)

    Dzięki Tobie powróciły moje, jakże cudowne wspomnienia dotyczące początków fascynacji Elvisem. Pierwszą piosenką, którą pamiętam, że wywarła na mnie piorunujące wrażenie, była “Spanish Eyes”. Pamiętam pierwszą analogową płytę, która kupiłem, a było to nawet całkiem przypadkowo, gdyż przyszedłem do sklepu z zamiarem nabycia płyty Shakin Stevensa. A, że ktoś przede mną ostatnią "sprzątnął" mi sprzed nosa, postanowiłem zaryzykować i sprawdzić, jak faktycznie śpiewa ten, którego tak pragnął naśladować mój ulubiony Walijczyk. Była to składanka, w większości przebojów z lat 50-tych. Gdy usłyszałem “Wear My Ring Around Your Neck“, “Party“, “Jailhouse Rock” oraz “A Fool Such As I” - odpadłem. Od tej pory każda nowo usłyszana piosenka przyprawiała mnie o prawdziwe dreszcze. Z każdą świeżo zakupioną płytą biegłem do domu z wypiekami na twarzy i waleniem serca, by tylko jak najszybciej cisnąc ją na gramofon i “delektować’ się pięknem muzycznych wrażeń. Cieszę się, że ta miłość do owej muzyki trwa mocno i nieprzerwanie, i wyrażam wielką radość, że poznałem osobę o takich samych zamiłowaniach. Raz jeszcze Ci dziękuję.

    Marek

    :-)

    AntwortenLöschen
  17. Those blue eyes are striking!!!! Lovely!

    AntwortenLöschen
  18. Thank you so much!
    It really was hard work and took me many, many hours because Elvis isn't easy to draw...He had very special features and I really love his facial expression, so...it was difficult to manage it...

    I am SO happy that you like it!
    :-)))))))))))))
    :-))))))))))))))))
    :-)))))))))))))))))))

    AntwortenLöschen
  19. OMG this is perfect, Joe, you are really REALLY good at this, I love all your drawings! =)
    And I am a huge fan of Elvis btw, I think he was amazing!

    xoxo

    AntwortenLöschen
  20. Love love love. I'm always amazed at your art. To answer your question I just hand sewed the flowers then sewed them all together and then attached the chain!

    AntwortenLöschen
  21. Great stuff, the grey background works verrry well. :)

    AntwortenLöschen
  22. It looks great. Nice to know you like Elvis.

    AntwortenLöschen
  23. I LOVE this one. And ironic I come by on the anniversary of his passing.

    R.I.P. Elvis.

    AntwortenLöschen